Farklı Öğrenme Stratejileri Türleri Nelerdir?
Öğrenme stratejileri konu,
öğrenci öğrenme stilleri , öğretim stilleri ve daha fazlasına göre değişebilir
. Pek çok strateji konu ve stiller arasında aktarılırken, diğerleri sadece bir
çalışma alanı için özel olarak çalışacaktır. Bir öğretmen veya eğitmen, bir
öğretme veya öğrenme sorunuyla başa çıkmak için tam olarak ne bilmesi
gerektiğini belirlemek için odaklanmasını daraltmayı Seo
hizmeti. Örneğin bir
İngilizce öğretmeni, kelime bilgisi ile ilgili öğrenme stratejileri hakkında
bilgi sahibi olabilirken, bir fen öğretmeni bilgi tutma ve uygulama için
stratejiler hakkında bilgi sahibi olabilir.
Gruplama, konuya aktarılan en
yaygın öğrenme stratejilerinden biridir. Bu süreç daha sonra bilgiyi daha kolay
hatırlamak için bilgiyi mantıksal gruplara yerleştirmeyi içerir. Bir marangoz,
örneğin, bu süreçleri büyük olasılıkla kullanacağı projeyi tanımlayarak farklı
ağaç kesme işlemlerini gruplayabilir. Örneğin bir beysbol sopası yapmak, bir
torna, keski, zımpara kağıdı veya diğer zımparalama araçları vb. Karmaşık bir
kelime dağarcığı listesi öğrenen bir kişi kelimeleri kategoriye göre
gruplayabilir; "hayvan" ve "türler" gibi kelimeler
"hayvanat bahçesi" kategorisinde bilinçaltında gruplanabilirken,
" benzetme " ve " metafor ", "şiir" kategorisinde
gruplandırılabilir.
ilan
Birçok öğrenci görsel
öğrenenler olma eğilimindedir, bu yüzden öğrenme stratejileri karmaşık
bilgilerle birlikte bir görüntü oluşturmaya odaklanacaktır. Bir öğrencinin bir
kamerada bir batarya tasarlayarak veya bir arsa piramidi çizerek bir hikayenin
çizimini ilişkilendirerek voltaj akımlarını Kurumsal
Seo yardımcı
olabilir. Bu öğrenme stratejilerini anlayan öğretmenler, daha geniş bir öğrenci
kitlesiyle bağlantı kurmak için bunları derslere dahil edebilir. Tüm öğrenme stratejilerini bir derse dahil
etmek mümkün olmayabilir, ancak birden fazla öğrenci için öğrenmeyi
kolaylaştırmak için birden fazla strateji dahil edilebilir.
Uygulamalı ve kinestetik
öğrenme stratejileri, hareket ve uygulama yaparak gerçekleştirir. Bu
stratejiler özellikle matematik ve fen alanlarında yararlıdır. Uygulamalı
öğrenciler olan öğrenciler dersten ziyade etkinliklerden yararlanırlar; cümle
yapısı hakkında bilgi sahibi olan bir öğrenci, tahtada yazılı kavramı
anlayamayabilir, ancak çeşitli kelimelerin kâğıt parçalarını verdiğinde, kâğıt
parçalarını manipüle ederek cümleyi kurabilir. Bunlar gibi nesneleri öğrenmek,
uygulamalı öğrenciler için hayati önem taşır; Seo uzmanı ve hareket, bu tür öğrencilerin karmaşık görevleri ve
fikirleri daha kolay kavramasına yardımcı olur. Oda ya da mekânın etrafında
hareket etmek, öğrencilerin kavramları da anlamalarına yardımcı olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder