Hızlandırılmış Öğrenmenin Farklı Türleri Nelerdir?
Hızlandırılmış öğrenme,
öğrencilerin ortaokul veya kolejden akranlarına göre daha hızlı hareket
etmelerine olanak tanır. En yaygın olan Seo
uzmanı hızlandırılmış
öğrenmenin farklı türleri, atlama notları, konu hızlandırma, okula veya
üniversiteye erken giriş ve gelişmiş yerleşimi içerir. Diğer hızlandırılmış
öğrenim türleri arasında müfredatın sıkıştırılması, kendi kendine ilerletilen
eğitim, erken mezuniyet, yazışma kursları ve sınav yoluyla kredi bulunmaktadır.
Ebeveynler, öğretmenler,
okul psikologları veya diğer ilgili taraflar, bir öğrencinin mevcut akademik
seviyesinin ötesinde zihinsel ve fiziksel olarak yetenekli olduğuna karar verirse,
hızlandırılmış öğrenme sürecine başlayabilir. Öğrenciler, hızlandırılmış
öğretim yöntemlerine uyum sağlamalı ve başarılı olmalıdır. Çocuğun akademik
olarak ilerlemesinden faydalanabileceği konusunda fikir birliğine varıldığında,
bir tür hızlandırılmış öğrenmeye katılabilir. Eğer bir öğrenci derste başarılı
olursa Seo
hizmeti ve müfredattan sıkılmış gibi görünüyorsa, onu ek
akademik zorluklarla tanıtmak yararlı olabilir. Aktif öğrenme, ileri düzeydeki
öğrenciler için iyi çalışır çünkü müfredatın öğrenciye, öğrencinin müfredata
girmeye çalışmasına izin vermesine izin verir.
Deneysel öğrenme genellikle
bir çocuğun kendi çalışmalarında ilerlemesine izin vermek anlamına gelir.
Notları atlama - örneğin, dördüncü sınıfı atlayıp beşinci sınıfa taşıma -
yaygın bir hızlandırılmış öğrenme şeklidir. Konu hızlandırması, bir sınıf
notunu geçmeden hızlandırılmış okuma veya hızlandırılmış matematik dersleri
almayı içerebilir .
İleri düzeydeki öğrenciler,
okuldayken hızlandırılmış bir mezuniyet tarihine ve ileri kurslara sahip
olabilirler. Okul veya kolej için erken giriş, çocuklar veya gençler sınıfta
üstünlük ve ek zorlukları kabul etme becerisi ve yetenek gösterdiğinde ortaya
çıkar. Gelişmiş yerleştirme (AP) kursları, ortaokul öğrencilerinin kolej
kredisi almak için hızlandırılmış okuma veya hızlandırılmış matematik gibi
dersleri aldıkları bir eylem öğrenme şeklidir. AP öğrencileri, lise
mezuniyetinde birden fazla üniversite kredisi kazanmış olacaklar.
Birçok ileri düzey öğrenen,
sınıfta meydan okumamakta ve kendi hızlarında daha iyi çalışmaktadır.
Müfredatın sıkıştırılması, öğrencilerin sınıf içerisindeki belirli akademik
faaliyetleri atlayabilecekleri bir deneysel öğrenme şeklidir. Bunun yerine
öğrenciler, hızlandırılmış matematik veya hızlandırılmış okuma veya diğer ileri
düzey etkinlikler ve çalışmalar gibi sınıflara odaklanırlar. Bazen bağımsız
çalışma olarak adlandırılan kendi kendine hızlandırılmış eğitim, öğrencilerin
öğrenme için kendi hızlarını ve tempolarını seçmelerine izin verir. Erken
mezuniyet, öğrencilerin derslerinden önce mezun olmak için gerekli dersleri
tamamladıklarında ortaya çıkar.
Gelişmiş öğrenciler
genellikle hızlandırılmış öğretim yöntemlerinden yararlanırlar; Birleşik sınıflar
bu tür deneysel öğrenmenin bir örneğidir. Öğrencilere daha ileri dereceli
sınıflarda başkalarıyla çalışma ve etkileşim kurma fırsatı verilir; bu da
notların atlanmasına veya AP kurslarının alınmasına yol açabilir. İkili kayıt,
bir AP kursuna benzerdir; çifte kayıtlara katılan ortaöğretim öğrencileri
ortaokul derslerini alırken lise kredisi kazanacaklardır. Lise öğrencileri,
lise dersleri alırken kolej düzeyinde krediler alabilirler.
Kurumsal Seo Bazı hızlandırılmış öğretim yöntemleri formları
çocukları sınıftan tamamen çıkarır. Yazışma kursları, ileri düzeydeki
öğrenciler için bir eylem öğrenme şeklidir. Öğrenciler geleneksel sınıf
öğrencilerine ek olarak ya da onun yerine çevrimiçi olarak ya da posta yoluyla
ders alabilirler. Sınavda verilen krediler, öğrencilerin sınavlara girmelerine
ya da becerilerini ve yeteneklerini gösteren bazı etkinliklere katılmalarına
izin verir, bu da derslerin atlanması veya notların atlanması ile
sonuçlanabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder